"МОТИВАЦІЯ НАЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
У СУЧАСНИХ УМОВАХ"
Дата проведення: 01.11.2017
Час: 11.00
Мета: проаналізувати роль професіоналізму вчителя у формуванні мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу школяра;
План
1. Теоретичний блок.
- Мотивація навчальної діяльності учнів (Дар’єва Н.І.).
2. Практичний блок
- Підвищення рівня зацікавленості та мотивації навчальної діяльності учнів через використання ігрових завдань в початковій школі(вчителі початкових класів).
- Формування мотивації на окремих етапах уроків (Кирилюк В.С.,
Кісь О.Г.).
3. Мовний практикум«Розвиток комунікативних компетентностей педагогів».
4. Продовження практичного блоку.
- Формування навчальної мотивації засобами ІКТ. (Суботович А.В., Повстемський В.І.).
- Мотивація учнів до занять фізичними вправами (Полєщук Т.О.)
5. ПРЕС-РЕЛІЗ «Формування навчальної діяльності школярів за сучасних умов» (Дар’єва Н.І.)
«Підвищення якості освіти через активне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес НВК»
Дата проведенння: 07 жовтня 2016 рік
Мета семінару:розглянути основні напрями застосування інформаційно - комунікаційних технологій в навчально - виховному процесі, їх вплив на розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів; пропагувати нові ефективні форми і методи навчання; накреслити шляхи модернізації навчально–виховного процесу.
Мета:
- проаналізувати систему діяльності класних керівників щодо формування системи цінностей і якостей особистості;
- ознайомитися з досвідом роботи класних керівників щодо впровадження основних напрямків державної програми "Основні орієнтири виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів України";
- визначити коло проблем з реалізації вищезазначеного питання та намітити шляхи їх вирішення.
Питання для обговорення:
1.Виховання ключових компетенцій молодших школярів.
2.Впровадження ативних форм і методів виховної роботи в процесі формування громадянської культури особистості.
3.Формування ціннісного ставлення до самореалізації у соціумі старшокласників.
4.Система роботи класного керівника щодо вихованняв учнів ціннісного ставлення до природи.
Теоретико-практичний семінар
Тема: Самоосвіта педагога як умова підвищення професійної компетентності вчителя
Мета: підвищення професійної компетентності педагогів; ознайомлення з основними вимогами, шляхами, формами самоосвіти вчителя, засобами стимулювання та заохочення педагогів до самоосвіти
Дата проведення: 31.10.2014
Генрі Форд сказав: «Той, хто припиняє вчитись, є старим, незалежно від того, 20 йому років чи 80. Той, хто постійно вчиться, залишається молодим. Найчудовішою річчю в житті є вічна молодість думки».
Хід семінару
І. Діагностико-організаційний блок
- Діагностування педагогічної оцінки та самооцінки готовності вчителя до саморозвитку.
ІІ.Теоретичний блок
- Питання для опрацювання:
1.Що таке самоосвіта?
2.Якими чинниками мотивується самоосвіта?
3.Напрями самоосвіти
4.Основні вимоги до самоосвіти педагога.
5.Шляхи, форми і методи самоосвіти.
6.Мотиви, які спонукають до самоосвіти
7.Як раціонально спланувати самоосвітню діяльність?
8.Складові самоосвіти .
ІІІ.Практичний блок
1. Презентація папок самоосвіти або електронного портфоліо
ІV.Рефлексія